Řeka bohů II - Sedmý pergament, 3. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 342 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Řeka bohů II - Sedmý pergament, 3. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
342 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Řeka bohů II - Sedmý pergament, 3. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
326 Kč
Není skladem

Řeka bohů II - Sedmý pergament, 3. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
404 Kč
Není skladem

Řeka bohů II - Sedmý pergament, 3. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
407 Kč
Není skladem

Řeka bohů II - Sedmý pergament, 3. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
351 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Řeka bohů II - Sedmý pergament, 3. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Řeka bohů II - Sedmý pergament, 3. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
404 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Rok pro celosvětovém úspěchu románu Řeka bohů připravil mistr afrických příběhů Wilbur Smith pokračování bestselleru pod názvem Řeka bohů II – Sedmý pergamen. Mezi oběma ztvárněnými příběhy však uplynuly čtyři tisíce let. Duraid a jeho nádherná manželka Royana jako první objeví hrobku královny…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Řeka bohů II - Sedmý pergament, 3. vydání je 372 Kč

Výběr knih autora Wilbur Smith

Zobrazit všechny knihy autora Wilbur Smith
Výběr knih vydavatele Alpress

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alpress
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.