Reklamné stavby podľa stavebného zákona

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 153 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Reklamné stavby podľa stavebného zákona koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
153 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Reklamné stavby podľa stavebného zákona koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
123 Kč
Není skladem

Reklamné stavby podľa stavebného zákona koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
157 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Reklamné stavby podľa stavebného zákona koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
157 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Reklamné stavby podľa stavebného zákona koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
149 Kč
Není skladem

Krátký popis
Monografia „Reklamné stavby podľa stavebného zákona“ prichádza na slovenský knižný trh po troch rokoch od účinnosti novely stavebného zákona, ktorou sa zaviedli do praxe prísnejšie pravidlá pre reklamné stavby. JUDr. Helena Spišiaková, autorka publikácie, pri jej písaní načrela do svojich…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Reklamné stavby podľa stavebného zákona je 147 Kč

Výběr knih autora Helena Spišiaková

Zobrazit všechny knihy autora Helena Spišiaková
Výběr knih vydavatele Wolters Kluwer

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wolters Kluwer
Naše tipy


Psychologie peněz
Umět zacházet s penězi není nutně otázka toho, co všechno víte. Důležité je, jak se chováte. Jenže vštípit lidem – dokonce i těm opravdu chytrým – správné vzorce chování není snadné. K penězům, investování, osobním financím a podnikatelskému rozhodování se obvykle přistupuje, jako by to byly exaktní disciplíny, kde nám data a vzorce přesně řeknou, co dělat. Ve skutečném světě se ale lidé nerozhodují nad tabulkou v Excelu, nýbrž u večeře nebo na firemní poradě, kde se jejich dosavadní životní zkušenosti a jedinečný pohled na svět splétají s egem, ješitností, marketingem a pokřivenými podněty. V knize Psychologie peněz nabízí uznávaný autor Morgan Housel dvacet krátkých pojednání o tom, jak lidé uvažují o penězích, a učí nás, jak se v tomto veledůležitém tématu lépe vyznat.