Remembrance of Things Past: Volume 3

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 363 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Remembrance of Things Past: Volume 3 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
363 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Remembrance of Things Past: Volume 3 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
385 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Remembrance of Things Past: Volume 3 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
414 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Remembrance of Things Past: Volume 3 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
443 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Remembrance of Things Past: Volume 3 koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
375 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Remembrance of Things Past: Volume 3

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Remembrance of Things Past: Volume 3 je 396 Kč

Výběr knih autora Marcel Proust

Zobrazit všechny knihy autora Marcel Proust
Výběr knih vydavatele Penguin Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.