Research Methods and Statistics in Psychology

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 532 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Research Methods and Statistics in Psychology koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
532 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Discover the ultimate revision guide to help you excel in your assessments! Psychology Express: Research Methods and Statistics in Psychology, 2nd edition is a concise, comprehensive and engaging guide, packed with resources that will help you to plan, prepare and practice for all your…

Zobrazit celý popis

Zobrazit všechny knihy autora Steve Jones, Catherine Steele, Holly Andrews, Mark Forshaw
Výběr knih vydavatele Pearson

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pearson
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.