Resource Books for Teachers: Very Young Learners

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 677 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Resource Books for Teachers: Very Young Learners koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
677 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Resource Books for Teachers: Very Young Learners koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
715 Kč
Není skladem

Resource Books for Teachers: Very Young Learners koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
715 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Jazykové učebnice a slovníky od společnosti Oxford University Press.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Resource Books for Teachers: Very Young Learners je 702 Kč

Výběr knih autora Vanessa Reilly

Zobrazit všechny knihy autora Vanessa Reilly
Výběr knih vydavatele Oxford University Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Oxford University Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.