Review and Evaluation of Homology Hypotheses in Echinoderm Paleobiology

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 563 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Review and Evaluation of Homology Hypotheses in Echinoderm Paleobiology koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
563 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
The extraxial-axial theory (EAT) and universal elemental homology (UEH) are often portrayed as mutually exclusive hypotheses of homology within pentaradiate Echinodermata. The authors of this Element recommend these two hypotheses be used together to generate a better understanding of homology…

Zobrazit celý popis
Výběr knih vydavatele Cambridge University Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cambridge University Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.