Rising to the Surface

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Rising to the Surface koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 2 další varianty  
Rising to the Surface koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
265 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Rising to the Surface koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
588 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Rising to the Surface koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
491 Kč
Není skladem

Krátký popis
The rise and fall and triumphant rise from the ashes of Lenny Henry during the 80s and 90s. 'Moving and ebullient' Daily Telegraph 'Relayed with characteristic exuberance and self-deprecation' Guardian Rising to the Surface traces Lenny Henry's career through the 80s and 90s.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Rising to the Surface je 398 Kč

Výběr knih autora Lenny Henry

Zobrazit všechny knihy autora Lenny Henry
Výběr knih vydavatele FABER a FABER

Zobrazit všechny knihy vydavatele FABER a FABER
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.