Rodičia sa mi vymkli spod kontroly

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 252 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Rodičia sa mi vymkli spod kontroly koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
252 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rodičia sa mi vymkli spod kontroly koupíte na Albatros
Albatros
280 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rodičia sa mi vymkli spod kontroly koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Keď sa rodičia začali Louisa vypytovať na nejaké tipy, ako byť cool, neznepokojovalo ho to. Pripadalo mu celkom vtipné sledovať, ako si ťukajú päsťami a učia sa slová ako MEGA či ŠPICA. Ale iba do chvíle, kým sa jeho otec neobjavil pred jeho novou školou oblečený ako akýsi gangsterský reper……

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Rodičia sa mi vymkli spod kontroly je 275 Kč

Výběr knih autora Pete Johnson

Zobrazit všechny knihy autora Pete Johnson
Výběr knih vydavatele Fragment

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fragment
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.