Roky v pekle. Vzpomínky politického vězně z 50. let

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 227 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Roky v pekle. Vzpomínky politického vězně z 50. let koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
227 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Roky v pekle. Vzpomínky politického vězně z 50. let koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Roky v pekle. Vzpomínky politického vězně z 50. let koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Roky v pekle. Vzpomínky politického vězně z 50. let koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
239 Kč
Není skladem

Roky v pekle. Vzpomínky politického vězně z 50. let koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Roky v pekle prožil autor v letech 1952 až 1963. Voják z východní fronty, poválečný pracovník kriminální služby, člen Československé sociální demokracie, byl vtažen do severomoravského monstrprocesu s takzvanými nepřáteli socialismu.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Roky v pekle. Vzpomínky politického vězně z 50. let je 249 Kč


Zobrazit všechny knihy vydavatele Ústav pro studium totalitních režimů Globator
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.