Romantické paběrkování

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 262 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Romantické paběrkování koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
262 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Romantické paběrkování koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
279 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Romantické paběrkování koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
281 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Romantické paběrkování koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Romantické paběrkování koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Na první jarní cesty si bude moci knihám nakloněný tulák přibalit do torny březnovou tiskařskou černí vonící Romantické paběrkování. Výbor starších i novějších textů Marko Čermáka - povídek a článků věnovaných trampskému dávnověku i současnosti, doplněný velkým množstvím autorových černobílých…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Romantické paběrkování je 289 Kč

Výběr knih autora Marko Čermák

Zobrazit všechny knihy autora Marko Čermák
Výběr knih vydavatele Centrum ST

Zobrazit všechny knihy vydavatele Centrum ST
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.