Rorýsi neumí chodit

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 174 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Rorýsi neumí chodit koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
174 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rorýsi neumí chodit koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
204 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rorýsi neumí chodit koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rorýsi neumí chodit koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
172 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha: Rorýsi neumí chodit; Autor: Prudký Libor; Jméno rorýse obecného v titulu sbírky může pro autora znamenat synonymum pomíjivosti, čehosi nedotknutelného, co se pohybuje v bezpečné vzdálenosti nad zemí a k jejímu povrchu se patrně přibližuje snad jen v okamžiku smrti. Tento

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Rorýsi neumí chodit je 188 Kč

Výběr knih autora Libor Prudký

Zobrazit všechny knihy autora Libor Prudký
Výběr knih vydavatele Dauphin

Zobrazit všechny knihy vydavatele Dauphin
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.