Little People, Big Dreams: Rosa Parks

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 276 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Little People, Big Dreams: Rosa Parks koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
276 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Little People, Big Dreams: Rosa Parks koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Little People, Big Dreams: Rosa Parks koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Little People, Big Dreams: Rosa Parks koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
295 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, Little People, Big Dreams: Rosa Parks, Autoři : Lisbeth Kaiser, Rok vydání : 2017,

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Little People, Big Dreams: Rosa Parks je 303 Kč

Výběr knih autora Lisbeth Kaiser

Zobrazit všechny knihy autora Lisbeth Kaiser
Výběr knih vydavatele Frances Lincoln

Zobrazit všechny knihy vydavatele Frances Lincoln
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.