Rozmarné povídky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 190 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Rozmarné povídky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
190 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rozmarné povídky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rozmarné povídky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
188 Kč
Není skladem

Krátký popis
Satira a zemitý galský humor, to je hlavní charakteristika Rozmarných povídek, které klasik světové literatury Honoré de Balzac (1799–1850) napsal, aby reagoval na výtky literární kritiky, že nemá styl. Tyto humoristicko-satiricky laděné příběhy nás přesvědčují, že naši předkové vyznávali…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Rozmarné povídky je 200 Kč

Výběr knih autora Honoré De Balzac

Zobrazit všechny knihy autora Honoré De Balzac
Výběr knih vydavatele Akcent

Zobrazit všechny knihy vydavatele Akcent
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.