Rozstřel

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 397 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Rozstřel koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
397 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rozstřel koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rozstřel koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
399 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dvacet dva světově uznávaných autorů se spojilo kvůli této nezapomenutelné antologii. Na každé povídce se vždy podíleli dva spisovatelé: muž a žena. Jedenáct nejoblíbenějších světových autorek od Diany Gabaldon přes Sandru Brown po Kathy Reichs se dalo dohromady s jedenácti neméně oblíbenými…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Rozstřel je 414 Kč

Výběr knih autora Lee Child

Zobrazit všechny knihy autora Lee Child
Výběr knih vydavatele Kalibr

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kalibr
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.