Rozsudek smrti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 264 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Rozsudek smrti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
264 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Rozsudek smrti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
297 Kč
Není skladem

Rozsudek smrti koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rozsudek smrti koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Soukromý detektiv Robert Herman je úspěšný ve své práci, v osobním životě se mu však daří o něco méně. Když jej jednoho dne požádá o pomoc manželka Artura Jonáše, soudce z Městského soudu v Praze, který byl obviněn z korupčního jednání, vidí v novém případu příslib změny a vybočení z běžné…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Rozsudek smrti je 296 Kč

Výběr knih autora Kristýna Trpková

Zobrazit všechny knihy autora Kristýna Trpková
Výběr knih vydavatele Moba

Zobrazit všechny knihy vydavatele Moba
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.