Rudolf II. und sein kaiserliches Prag

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 324 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Rudolf II. und sein kaiserliches Prag koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
324 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rudolf II. und sein kaiserliches Prag koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
297 Kč
Není skladem

Rudolf II. und sein kaiserliches Prag koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
303 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Rudolf II. und sein kaiserliches Prag - Boněk Jan. Das Prag der Magier, Alchimisten und Abenteurer an der Schwelle des Dreißigjährigen Krieges. Eine Kunstsammlung, die die ganze Welt bewunderte. Prag und vor allem die Prager Burg wurden am Ende des 16. Jahrhunderts nicht nur zum…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Rudolf II. und sein kaiserliches Prag je 308 Kč

Výběr knih autora Jan Boněk

Zobrazit všechny knihy autora Jan Boněk
Výběr knih vydavatele Eminent

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eminent
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.