Rudolf Kopecký: Vzpomínky starého novináře

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 228 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Rudolf Kopecký: Vzpomínky starého novináře koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
228 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rudolf Kopecký: Vzpomínky starého novináře koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Rudolf Kopecký: Vzpomínky starého novináře koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
278 Kč
Není skladem

Rudolf Kopecký: Vzpomínky starého novináře koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Rudolf Kopecký pracoval na svých pamětech nazvaných "Vzpomínky starého novináře" od počátku 60. let až do své smrti. Jedná se o osm dílů o 2350 stranách strojopisu, v nichž autor velmi čtivou formou popisuje dětství, mládí, studia, život v Rakousko-Uhersku, osobnosti, události, aféry první…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Rudolf Kopecký: Vzpomínky starého novináře je 286 Kč

Výběr knih autora Martin Nekola

Zobrazit všechny knihy autora Martin Nekola
Výběr knih vydavatele Machart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Machart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.