: Na cestě domů… vždycky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 397 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

: Na cestě domů… vždycky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
397 Kč
Skladem (odeslání ihned)

: Na cestě domů… vždycky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
: Na cestě domů… vždycky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

: Na cestě domů… vždycky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Praha, Stockholm, New York a Prachatice jsou místa, která Rudy Linka nazývá svým domovem. Jeho inspirativní životní cesta a lidé, které na ní potkal, je přiblížena v této biografii plné optimismu, energie, humoru a hudby. „Rudy Linka na čas vyměnil kytaru za klávesnici počítače a rozehrál ji se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy : Na cestě domů… vždycky je 410 Kč

Výběr knih autora Rudy Linka

Zobrazit všechny knihy autora Rudy Linka
Výběr knih vydavatele Nakladatelství Universum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nakladatelství Universum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.