Rybníky na Blatensku, 2. díl - Jižní Lnářsko

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Rybníky na Blatensku, 2. díl - Jižní Lnářsko aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Kniha: Rybníky na Blatensku, 2. díl - Jižní Lnářsko; Autor: Sekera Jiří, Kurz Jan; Kniha představuje rybníky na Blatensku, a to zejména ve spojitosti s otázkou rybníkářství, rybolovu a hydrobiologie. Druhý díl se věnuje Jižnímu Lnářsku. ...

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Sekera Jiří , Kurz Jan

Zobrazit všechny knihy autora Sekera Jiří, Kurz Jan
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.