S brašnou pro pastýře

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 165 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

S brašnou pro pastýře koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
165 Kč
Skladem (odeslání ihned)

S brašnou pro pastýře koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

S brašnou pro pastýře koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
180 Kč
Skladem (odeslání ihned)

S brašnou pro pastýře koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
183 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
S brašnou pro pastýře koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
198 Kč
Není skladem

S brašnou pro pastýře koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
164 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: S brašnou pro pastýře - Motýl Petr. Zralá sbírka autora, který má za sebou významné básnické a prozaické dílo. Ve svých nových verších navazuje na tradiční hodnoty české poezie, cítíme tu lyrickou hravost Wernische i Blatného. Petr Motýl je ale svébytný a svůj. Křehký a citlivý, ale…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy S brašnou pro pastýře je 181 Kč

Výběr knih autora Petr Motýl

Zobrazit všechny knihy autora Petr Motýl
Výběr knih vydavatele Malvern

Zobrazit všechny knihy vydavatele Malvern
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.