S miliardářem na hřišti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 274 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

S miliardářem na hřišti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
274 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
S miliardářem na hřišti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
379 Kč
Není skladem

S miliardářem na hřišti koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
305 Kč
Skladem (odeslání ihned)

S miliardářem na hřišti koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

S miliardářem na hřišti koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

S miliardářem na hřišti koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Skóre 2:1. Dva páry dostaly svůj happyend, zbývá poslední. Jeho dva nejlepší přátelé se sice usadili, Wes Lancaster se ale rozhodně neplánuje nechat klofnout. Jako majitel profesionálního fotbalového týmu New York Mavericks a úspěšný restauratér v nabitém rozvrhu na nic kromě práce beztak nemá…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy S miliardářem na hřišti je 327 Kč

Výběr knih autora Max Monroe

Zobrazit všechny knihy autora Max Monroe
Výběr knih vydavatele Red

Zobrazit všechny knihy vydavatele Red
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.