S trochou štěstí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 361 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

S trochou štěstí koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
361 Kč
Skladem (odeslání ihned)

S trochou štěstí koupíte na Albatros
Albatros
375 Kč
Skladem (odeslání ihned)

S trochou štěstí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
375 Kč
Skladem (odeslání ihned)

S trochou štěstí koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
420 Kč
Skladem (odeslání ihned)

S trochou štěstí koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
422 Kč
Skladem (odeslání ihned)

S trochou štěstí koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
385 Kč
Není skladem

Krátký popis
Volné pokračování romance Instant karma od autorky bestsellerové série Měsíční kroniky Jude Barnett chce jen tak nenápadně proplouvat životem. Nejradši by kreslil komiksy, navrhoval D&D kampaně pro své přátele, pracoval v obchodě svých rodičů s deskami a absolvoval střední – pokud možno bez…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy S trochou štěstí je 389 Kč

Výběr knih autora Marissa Meyer

Zobrazit všechny knihy autora Marissa Meyer
Výběr knih vydavatele Alicanto

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alicanto
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.