Šach a mat

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 285 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Šach a mat koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
285 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Šach a mat koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Šach a mat koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
379 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Šach a mat koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
379 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Šach a mat koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
318 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Šach a mat koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Šach a mat koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
První young adult román od autorky oblíbených romantických komedií Hypotéza lásky a Hlava plná lásky. Mallory už šachy nehraje. Svého snu se vzdala, aby se mohla věnovat nemocné mámě a ségrám. V jiném vesmíru by se teď nejspíš chystala na vysokou, místo toho ale bere jednu směnu za druhou a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Šach a mat je 332 Kč

Výběr knih autora Ali Hazelwood

Zobrazit všechny knihy autora Ali Hazelwood
Výběr knih vydavatele YOLI

Zobrazit všechny knihy vydavatele YOLI
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.