Salvation of a Saint

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 268 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Salvation of a Saint koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Salvation of a Saint koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
387 Kč
Není skladem

Krátký popis
When a man is discovered dead by poisoning in his empty home his beautiful wife, Ayane, immediately falls under suspicion. All clues point to Ayane being the logical suspect, but how could she have committed the crime when she was hundreds of miles away?As Tokyo police detective Kusanagi tries…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Keigo Higašino

Zobrazit všechny knihy autora Keigo Higašino
Výběr knih vydavatele Little, Brown and Company

Zobrazit všechny knihy vydavatele Little, Brown and Company
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.