Lonely Planet San Francisco

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 375 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lonely Planet San Francisco koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
524 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Lonely Planet San Francisco koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
484 Kč
Není skladem

Lonely Planet San Francisco koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
548 Kč
Není skladem

Lonely Planet San Francisco koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
375 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Lonely PlanetÂ’s San Francisco is your passport to the most relevant, up-to-date advice on what to see and skip, and what hidden discoveries await you. Catch a ferry to Alcatraz, wander in the Castro, and admire the Mission murals; all with your trusted travel companion. Get to the heart of San…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lonely Planet San Francisco je 482 Kč


Výběr knih vydavatele Lonely Planet

Zobrazit všechny knihy vydavatele Lonely Planet
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.