Šarlatový závoj

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 419 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Šarlatový závoj koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
419 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Šarlatový závoj koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
439 Kč
Není skladem

Šarlatový závoj koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
422 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Šarlatový závoj koupíte na Albatros
Albatros
467 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Šarlatový závoj koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
491 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Šarlatový závoj koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
494 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Šarlatový závoj koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
467 Kč
Není skladem

Krátký popis
Temná upíří romance Célie byla vždycky hodná holka s úctou k pravidlům. Jenže pak porušila tradici a rozhodla se stát první chasseurkou – šokovala tak celé království i svého snoubence Jeana Luca, který chasseurům vládne železnou rukou. Célie se v nové roli hodlá osvědčit, a tak se pouští po…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Šarlatový závoj je 457 Kč

Výběr knih autora Shelby Mahurin

Zobrazit všechny knihy autora Shelby Mahurin
Výběr knih vydavatele CooBoo

Zobrazit všechny knihy vydavatele CooBoo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.