SAT Level Up! Math

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 400 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

SAT Level Up! Math koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
473 Kč
Skladem (odeslání ihned)

SAT Level Up! Math koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
400 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

SAT Level Up! Math koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
392 Kč
Není skladem

Krátký popis
BUILD YOUR SKILLS AND BEAT THE TEST.On the Digital SAT, you’ll encounter adaptive modules that either increase or decrease in difficulty depending on your performance.This book helps you become familiar with the content of each math difficulty tier and get ahead of the game! Inside you’ll find…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy SAT Level Up! Math je 421 Kč

Výběr knih autora The Princeton Review

Zobrazit všechny knihy autora The Princeton Review
Výběr knih vydavatele Random House USA Inc

Zobrazit všechny knihy vydavatele Random House USA Inc
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.