Sběratel přání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Sběratel přání aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
New Orleans, město záhad a kouzel, tajemství, snů a historie utopené v lásce a nejkrutější bolesti. Když baletka Clara Campbellová přijede do New Orleans, uchvátí ji tragický příběh plantáže Windisle. Říká se, že už na ní nenajdete živou duši, Clara však ke svému překvapení za jejími kamennými…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Mia Sheridan , Rok vydání : 2020

Zobrazit všechny knihy autora Mia Sheridan, Rok vydání : 2020
Výběr knih vydavatele Baronet

Zobrazit všechny knihy vydavatele Baronet
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.