Scania 113 and 143 at Work

Scania 113 and 143 at Work

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Scania 113 and 143 at Work aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Publikace: Scania 113 and 143 at Work - Dyer Patrick W.. Patrick Dyer's ninth book in the 'at work' series marks a return to Scania to study the 3-series trucks produced between 1988 and 1996, with the emphasis on the 113 and 143 models. In much the same way as these trucks evolved from the…

Zobrazit celý popis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.