Scene of the Crime

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 406 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Scene of the Crime koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
406 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Scene of the Crime koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
500 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Scene of the Crime koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
318 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Scene of the Crime koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
393 Kč
Není skladem

Krátký popis
A haunting novel that probes the enigmas of time and memory, by Nobel Prize–winning author Patrick Modiano

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Scene of the Crime je 404 Kč

Výběr knih autora Patrick Modiano

Zobrazit všechny knihy autora Patrick Modiano
Výběr knih vydavatele Yale University Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Yale University Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.