Science - Výroba mýdel

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Science - Výroba mýdel aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Stouto kreativní a vědeckou sadou se děti mohou dozvědět více osložení mýdel a budou vědět mnohem více otéto věci, kterou používají vkaždodenním životě. Spomocí průvodce vsadě si mohou mýdla vyrobit sami. Stouto sadou na výrobu mýdla bychom to mohli dětem ulehčit a zvyknout si na pravidelné…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Clementoni

Zobrazit všechny knihy autora Clementoni
Výběr knih vydavatele CLEMENTONI

Zobrazit všechny knihy vydavatele CLEMENTONI
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.