Scientific Review - [E-kniha]

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Scientific Review - [E-kniha] aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Kniha: Scientific Review; Autor: materiály konferenční; – Proceedings includes materials of the international scientific conference "Scientific Review ", held in Czech Republic, Karlovy Vary - Russia, Moscow, 29-30 May 2015. The main objective of the conference – the development community of ..…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Konferenční Materiály

Zobrazit všechny knihy autora Konferenční Materiály
Výběr knih vydavatele Skleněný můstek s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Skleněný můstek s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.