Second Place

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 248 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Second Place koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
248 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Second Place koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
346 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Second Place koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Second Place koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
''A classic, but with contemporary urgency thumping through it.''Claire-Louise Bennett, author of PondA woman invites a famed artist to the remote coastal landscape where she lives. Drawn to his paintings, she believes his vision may penetrate the mystery at the centre of her life. But as a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Second Place je 284 Kč

Výběr knih autora Rachel Cusk

Zobrazit všechny knihy autora Rachel Cusk
Výběr knih vydavatele Faber And Faber Ltd.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Faber And Faber Ltd.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.