Security Analysis: The Classic 1940 Edition

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 1 595 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Security Analysis: The Classic 1940 Edition koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 595 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Offers an understanding of the financial heritage, along with value investing insights for various types of markets and financial environments.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Benjamin Graham , David Dodd

Zobrazit všechny knihy autora Benjamin Graham, David Dodd
Výběr knih vydavatele McGraw-Hill Education - Europe

Zobrazit všechny knihy vydavatele McGraw-Hill Education - Europe
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.