Sedm podob lásky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 325 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sedm podob lásky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
325 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Sedm podob lásky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
330 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sedm podob lásky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
330 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sedm podob lásky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
332 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Světový bestseller Pět jazyků lásky má pokračování. Zatímco v první knize nás Gary Chapman učí, jaké jsou jazyky lásky, tedy způsoby, jak lidé vyjadřují a přijímají lásku, kniha Sedm podob lásky jde o krok dále. Dočtete se v ní, co doopravdy znamená milovat. V kapitolách o laskavosti,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sedm podob lásky je 329 Kč

Výběr knih autora Gary Chapman

Zobrazit všechny knihy autora Gary Chapman
Výběr knih vydavatele Návrat domů

Zobrazit všechny knihy vydavatele Návrat domů
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.