Sedm pohádek pro malé myšky - První čtení, 3. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 176 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sedm pohádek pro malé myšky - První čtení, 3. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
176 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sedm pohádek pro malé myšky - První čtení, 3. vydání koupíte na Albatros
Albatros
195 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sedm pohádek pro malé myšky - První čtení, 3. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sedm pohádek pro malé myšky - První čtení, 3. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sedm pohádek pro malé myšky - První čtení, 3. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sedm pohádek pro malé myšky - První čtení, 3. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
188 Kč
Není skladem

Krátký popis
Sedm malých myšáků prosí tatínka, aby jim vyprávěl hezkou pohádku na dobrou noc. A když myšáčci slíbí, že pak už budou opravdu chrupat, pustí se tatínek do povídání. A vypráví ne jednu pohádku, ale hned sedm – každý myšák bude mít svou! Ta první je o studně splněných přání, další o myšce a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sedm pohádek pro malé myšky - První čtení, 3. vydání je 197 Kč

Výběr knih autora Arnold Lobel

Zobrazit všechny knihy autora Arnold Lobel
Výběr knih vydavatele Albatros

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.