See Inside Bridges, Towers and Tunnels

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 317 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

See Inside Bridges, Towers and Tunnels koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
317 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
See Inside Bridges, Towers and Tunnels koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
283 Kč
Není skladem

Krátký popis
Lift the flaps to reveal the mechanics and engineering of amazing bridges, towers and tunnels including the Channel Tunnel, the Burj Khalifa, Golden Gate Bridge and more. With detailed illustrations and links to websites to see views from the top of the Shard and CN tower, travel through…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy See Inside Bridges, Towers and Tunnels je 300 Kč

Výběr knih autora Struan Reid

Zobrazit všechny knihy autora Struan Reid
Výběr knih vydavatele Usborne

Zobrazit všechny knihy vydavatele Usborne
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.