See Inside Great Cities: With Over 70 Flaps to Lift

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 325 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

See Inside Great Cities: With Over 70 Flaps to Lift koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
325 Kč
Skladem (odeslání ihned)

See Inside Great Cities: With Over 70 Flaps to Lift koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
304 Kč
Není skladem

Krátký popis
Lift the flaps to discover famous landmarks and amazing facts about London, Paris, Istanbul, Shanghai and other great cities. Explore soaring skyscrapers, elegant cathedrals and bustling shopping streets – and discover fascinating facts and details beneath the flaps. With internet links to…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy See Inside Great Cities: With Over 70 Flaps to Lift je 314 Kč

Výběr knih autora Rob Lloyd Jones

Zobrazit všechny knihy autora Rob Lloyd Jones
Výběr knih vydavatele Usborne Publishing Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Usborne Publishing Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.