Sensitive

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 475 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sensitive koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
475 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Sensitive koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
725 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Sensitive koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
619 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Psychologie od společnosti Penguin Books.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sensitive je 606 Kč

Výběr knih autorů Andre Solo , Jenn Granneman

Zobrazit všechny knihy autora Andre Solo, Jenn Granneman
Výběr knih vydavatele Harmony

Zobrazit všechny knihy vydavatele Harmony
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.