Serendipity

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 325 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Serendipity koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
387 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Serendipity koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
396 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Serendipity koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
420 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Serendipity koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
325 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 2 další varianty  
Serendipity koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
475 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Serendipity koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
475 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Beletrie pro děti od společnosti Faber and Faber.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Serendipity je 413 Kč

Výběr knih autora Marissa Meyer

Zobrazit všechny knihy autora Marissa Meyer
Výběr knih vydavatele Faber And Faber Ltd.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Faber And Faber Ltd.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.