Šest rakví (16)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 343 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Šest rakví (16) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
343 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Šest rakví (16) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Šest rakví (16) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
352 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Šest rakví (16) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
352 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, Šest rakví (16), Autoři : Angela Marsonsová, Rok vydání : 2024,

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Šest rakví (16) je 357 Kč

Výběr knih autora Angela Marsonsová

Zobrazit všechny knihy autora Angela Marsonsová
Výběr knih vydavatele Kalibr

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kalibr
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.