Setkání s trosečníkem

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Setkání s trosečníkem aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Antičtí bohové nikdy nebyli laskaví… A právě proto Cora tomu nahému muži, kterého našla na ostrově, nedůvěřovala. Vždyť vypadal jako Poseidon! Strata ovšem ta nymfa zajímala. Chutnala rozpáleným sluncem a zlatavým medem se špetkou mořské soli. Ale Stratos měl nepříjemné tušení, že Cora vidí tu…

Zobrazit celý popis
Výběr knih vydavatele HarperCollins

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.