Seventeen Equations that Changed the World

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 354 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Seventeen Equations that Changed the World koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
354 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Seventeen Equations that Changed the World koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
261 Kč
Není skladem

Krátký popis
Examines seventeen groundbreaking equations that have altered the course of human history. This book explores how Pythagoras' Theorem led to GPS and SatNav; how logarithms are applied in architecture; why imaginary numbers were important in the development of the digital camera, and what is…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Ian Stewart

Zobrazit všechny knihy autora Ian Stewart
Výběr knih vydavatele Profile Books Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Profile Books Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.