Sever

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 345 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sever koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
345 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sever koupíte na Albatros
Albatros
382 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sever koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sever koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
404 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sever koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
359 Kč
Není skladem

Sever koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
368 Kč
Není skladem

Krátký popis
V kuchyni ještě nikdy nebylo tak dusno. Vzrušující thriller z kulinářského prostředí Od vážné nehody v?mládí je Alex samotář s?nízkým sebevědomím a životem se horko těžko protlouká. Když se objeví lukrativní pracovní nabídka pomocného kuchaře v michelinské restauraci Nord, neváhá ani vteřinu.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sever je 375 Kč

Výběr knih vydavatele Kniha Zlín

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kniha Zlín
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.