- 40 years of Fusion Art 1967-2007

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 510 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

- 40 years of Fusion Art 1967-2007 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
510 Kč
Skladem (odeslání ihned)

- 40 years of Fusion Art 1967-2007 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
523 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Mistr kreslíř a malíř, sochař a truhlář, filozof a futurista Shalom Neuman, posunul hranice výtvarného umění. Vložil do něj zvuky, světla a pohyb. Vznikla tak umělecká díla stvořená z obyčejných předmětů, krásná a provokativní, posvátná a rouhavá zároveň.Tato kniha je souhrnem konceptuálně…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy - 40 years of Fusion Art 1967-2007 je 516 Kč

Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.