Shiny and New

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Shiny and New koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
591 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Shiny and New koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Shiny and New koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
500 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Future classic pop cultural history of the 80s, told through the ten defining singles - one from each year - of the decade

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Shiny and New je 447 Kč

Výběr knih autora Dylan Jones

Zobrazit všechny knihy autora Dylan Jones
Výběr knih vydavatele Orion Publishing Group

Zobrazit všechny knihy vydavatele Orion Publishing Group
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.