Shiny Broken Pieces - Tiny Pretty Things 2

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 228 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Shiny Broken Pieces - Tiny Pretty Things 2 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
228 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Shiny Broken Pieces - Tiny Pretty Things 2 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
265 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Shiny Broken Pieces - Tiny Pretty Things 2 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
249 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Shiny Broken Pieces - Tiny Pretty Things 2 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Shiny Broken Pieces - Tiny Pretty Things 2 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ať zvítězí ta nejlepší. June, Bette a Gigi se naposledy střetnou v souboji o místo v prestižním souboru Amerického baletu. V sázce je teď víc než kdykoli předtím, a tyhle dívky můžou přijít úplně o všechno… a tentokrát nikdo nehraje podle pravidel. June konečně začne sebe samu vidět jako…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Shiny Broken Pieces - Tiny Pretty Things 2 je 268 Kč

Výběr knih autorů Dhonielle Clayton , Charaipotra Sona

Zobrazit všechny knihy autora Dhonielle Clayton, Charaipotra Sona
Výběr knih vydavatele #booklab

Zobrazit všechny knihy vydavatele #booklab
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.