Ship Who Sang

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 400 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ship Who Sang koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
400 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
So technology rescued the brain and put it in an environment that conditioned it to live in a different kind of body - a spaceship. Here the human mind, more subtle, infinitely more complex than any computer ever devised, could be linked to the massive and delicate strengths, the total recall,…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora McCaffrey Anne

Zobrazit všechny knihy autora McCaffrey Anne
Výběr knih vydavatele Transworld Publishers Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Transworld Publishers Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.