Šiju boty do roboty, 4. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 114 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Šiju boty do roboty, 4. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
114 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Šiju boty do roboty, 4. vydání koupíte na Albatros
Albatros
127 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Šiju boty do roboty, 4. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
134 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Leporelo oblíbených lidových říkadel pro nejmenší s působivými obrázky Heleny Zmatlíkové jistě potěší malé i velké. Určitě si rádi připomenete a své děti naučíte Kolo, kolo mlýnský nebo Šiju boty do roboty. Výrazná rytmická říkadla jsou snadno zapamatovatelná a dítě si bude při jejich opakování…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Šiju boty do roboty, 4. vydání je 125 Kč

Výběr knih autora Helena Zmatlíková

Zobrazit všechny knihy autora Helena Zmatlíková
Výběr knih vydavatele Albatros

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.