Silver Under Nightfall

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 425 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Silver Under Nightfall koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
425 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Silver Under Nightfall koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
531 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
CASTLEVANIA meets Jay Kristoff's EMPIRE OF A VAMPIRE in this action-packed dark fantasy where a vampire hunter must team up with a vampire couple to solve the mystery of a devastating vampiric-mutation.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Rin Chupeco

Zobrazit všechny knihy autora Rin Chupeco
Výběr knih vydavatele SaS/Saga Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele SaS/Saga Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.